ARRANGEMENTER og medlemsmøder
Her finder du en oversigt over vores arrangementer og medlemsmøder hos Media City Odense og vores samarbejdspartnere.
Ønsker du at blive en del af MCO?
Medlemsmøde med sasha – safe share og freshtracks: kom og mød to af vores medlemmer, der er fantastiske til ai
Den 4. december 2024
“The best of both worlds” kunne passende være titlen til vores medlemsmøde d. 4. december kl. 9.30-11.00. Her får vores medlemmer nemlig fornøjelsen af at besøge SASHA – Safe Shares kontor, der ligger i hjertet af Odense, når SASHA og københavnske FreshTracks inviterer til fælles morgenmøde.
Foredrag: At finde balancen mellem ambition og familie v. Anders Langballe og Martin Flink
AFHOLDT
Et foredrag om at at flyve højt og falde dybt, slikke sine sår, finde sit fodfæste og en ny balance mellem arbejdet og familie.
News gamification: Start spilmotoren op på redaktionen
AFHOLDT
Symposium om nyheder til yngre mediebrugere med særlig fokus på spilbaseret journalistik.
FREMTIDENS SPORTS-NYHEDER på TV 2 PLAY
AFHOLDT
Kom med når TV 2 Sportens redaktionschef løfter sløret for fremtidens sportsnyheder på TV 2 PLAY.
mcb tech .21 – be future ready
AFHOLDT
MCB Tech, the future-focused conference for tomorrow’s leaders.
AI INSPIRE: REDEFINING WORKFLOW WITH AI-ASSISTED TOOLS
AFHOLDT
Artificial Intelligence (AI) emulates human intelligence process which involves extracting meaningful insights and patterns.
Change Management and Productivity Tips
AFHOLDT
“Det er forbudt at arbejde om fredagen”. Dette gør sig gældende for alle medarbejdere i virksomheden Abtion.
NORDISKE MEDIEDAGE / NORDIC MEDIA DAYS
AFHOLDT
Nordiske Mediedage er Nordens største årlige mediefaglige konference og samler hvert år omkring 2000 deltagere fra alle hjørner af branchen.
STYRK DIN DÆKNING AF KOMMUNALVAGET
AFHOLDT
Få den vigtigste viden om kommunalvalget 2021 og bliv klogere på hvilke historier, der er de væsentligste at fortælle. Og hvor gemmer der sig potentielle vinkler, du med fordel kan grave efter?
ONLINE SYMPOSIUM
AFHOLDT
Influenceres rolle i medielandskabet har på kort tid udviklet sig væsentligt. De er ikke bare reklamesøjler, men i stigende grad mediehuse, der underholder, oplyser, inspirerer og påvirker deres målgrupper, særligt unge.