ARRANGEMENTER og medlemsmøder
Her finder du en oversigt over vores arrangementer og medlemsmøder hos Media City Odense og vores samarbejdspartnere.
Ønsker du at blive en del af MCO?
Medlemsmøde med sasha – safe share og freshtracks: kom og mød to af vores medlemmer, der er fantastiske til ai
Den 4. december 2024
“The best of both worlds” kunne passende være titlen til vores medlemsmøde d. 4. december kl. 9.30-11.00. Her får vores medlemmer nemlig fornøjelsen af at besøge SASHA – Safe Shares kontor, der ligger i hjertet af Odense, når SASHA og københavnske FreshTracks inviterer til fælles morgenmøde.
Student Collaboration Day
:: arrangement ::...
WORKSHOP: Inspiration & Media Tech 2023WORKSHOP
:: WORKSHOP ::...
FREDAGSBAR i APRIL
:: ARRANGEMENT ::...
TRACK & COLLECT – SÅDAN BRUGER DU TECH TIL AT TAGE DIN JOURNALISTIK TIL NEXT LEVEL
København den 01.12.22
Vil du gerne blive klogere på, hvordan journalistikken kan blive bedre ved at inddrage svedmålinger, hjerneforskning og eyetracking? Så kom med til MCO MediaBrunch
MCO MediaBrunch i samarbejde med MiXR i Filmby Århus
København den 01.12.22
Vil du gerne blive klogere på, hvordan journalistikken kan blive bedre ved at inddrage svedmålinger, hjerneforskning og eyetracking? Så kom med til MCO MediaBrunch
Start din weekend med MCO Fredagsbar
Odense den 08.09.22
Dato kommer
Kom med, når vi i samarbejde med TV 2 Fyn inviterer til fredagsbar. Det bliver ikke kedeligt. Hold øje med siden, hvor vi snart melder datoen og tidspunkt ud.
skab resultater med linkedin
Odense den 08.09.22
AFHOLDT
Hvordan får du det allerbedste ud af LinkedIn ift. dine mål med at være til stede på mediet? Det skal vi udforske til efterårets første MCO MediaBrunch.
Fredagsbar
Odense den 01.11.22 og Sønderborg den 08.11.2022
Skal du med til SDU Praktik- og Projektdag? Det er virksomhedernes chance for at komme i direkte dialog med ingeniørstuderende på SDU i Odense og i Sønderborg.
Fremtiden for mediernes annoncemarked
AFHOLDT
Kom til morgenmødet ‘Fremtiden for mediernes annoncemarked’, hvor vi graver ned i emnet og ser på hvordan fremtiden ser ud for annoncer i en digital virkelighed.