ARRANGEMENTER og medlemsmøder
Her finder du en oversigt over vores arrangementer og medlemsmøder hos Media City Odense og vores samarbejdspartnere.
Do you want to become a part of MCO?
Membership Meeting with Sasha – Safe Share and FreshTracks: Come and meet two of our members who are fantastic at AI
4. DECEMBER 2024
“The best of both worlds” could be an appropriate title for our member meeting on December 4th from 9:30 AM to 11:00 AM. Here, our members will have the pleasure of visiting SASHA – Safe Share’s office, located in the heart of Odense, when SASHA and Copenhagen-based FreshTracks invite you to a joint morning meeting.
Student Collaboration Day
:: arrangement ::...
WORKSHOP: Inspiration & Media Tech 2023WORKSHOP
:: WORKSHOP ::...
FREDAGSBAR i APRIL
:: ARRANGEMENT ::...
TRACK & COLLECT – SÅDAN BRUGER DU TECH TIL AT TAGE DIN JOURNALISTIK TIL NEXT LEVEL
København den 01.12.22
Vil du gerne blive klogere på, hvordan journalistikken kan blive bedre ved at inddrage svedmålinger, hjerneforskning og eyetracking? Så kom med til MCO MediaBrunch
MCO MediaBrunch i samarbejde med MiXR i Filmby Århus
København den 01.12.22
Vil du gerne blive klogere på, hvordan journalistikken kan blive bedre ved at inddrage svedmålinger, hjerneforskning og eyetracking? Så kom med til MCO MediaBrunch
Start din weekend med MCO Fredagsbar
Odense den 08.09.22
Dato kommer
Kom med, når vi i samarbejde med TV 2 Fyn inviterer til fredagsbar. Det bliver ikke kedeligt. Hold øje med siden, hvor vi snart melder datoen og tidspunkt ud.
skab resultater med linkedin
Odense den 08.09.22
Conducted
Hvordan får du det allerbedste ud af LinkedIn ift. dine mål med at være til stede på mediet? Det skal vi udforske til efterårets første MCO MediaBrunch.
Fredagsbar
Odense den 01.11.22 og Sønderborg den 08.11.2022
Skal du med til SDU Praktik- og Projektdag? Det er virksomhedernes chance for at komme i direkte dialog med ingeniørstuderende på SDU i Odense og i Sønderborg.
The future of the media advertising market
Conducted
Kom til morgenmødet ‘Fremtiden for mediernes annoncemarked’, hvor vi graver ned i emnet og ser på hvordan fremtiden ser ud for annoncer i en digital virkelighed.